REKLAMACJE

Sklep Szewczykobuwie.pl zobowiązany jest do dostarczenia produktów wolnych od wad. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121) lub na podstawie gwarancji jakości, w zależności od wyboru Klienta.

Odpowiedzialność Sklepu

Sklep Szewczykobuwie.pl ponosi odpowiedzialność względem Klienta, jeżeli produkt posiada wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Odpowiedzialność z tytułu wad produktu regulują przepisy art. 556 i nast. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121).

Termin zgłaszania reklamacji
Konsument ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru. Jednakże traci on uprawnienia reklamacyjne, jeżeli nie zgłosi Sprzedawcy niezgodności towaru z umową w ciągu dwóch miesięcy od momentu jej stwierdzenia.

Wymagane dokumenty

Aby ułatwić i przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji, prosimy o dołączenie do reklamowanego produktu dowodu zakupu, takiego jak paragon fiskalny lub faktura VAT.
Prosimy o pobranie formularza i odesłanie produktów wraz z uzupełnionym dokumentem. Znajdziesz go tu->formularz reklamacje.

Czas rozpatrzenia reklamacji

Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do żądania Konsumenta w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.

Wynik rozpatrzenia reklamacji

W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeśli wymiana nie będzie możliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie poniesione koszty transakcji, chyba że Klient zdecyduje się na inny, zaoferowany mu produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet nowego zamówienia.

Gwarancja

Produkty sprzedawane w naszym Sklepie mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Warunki i treść gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do sprzedawanego produktu.

Procedura reklamacyjna

Aby złożyć reklamację, należy:
1. Pobrać, wydrukować i wypełnić formularz
reklamacyjny.
Formularz reklamacyjny dostępny jest do
pobrania na stronie Sklepu.
2. Zapakować towar wraz z formularzem reklamacyjnym i
dowodem zakupu.
Należy upewnić się, że towar jest
odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.
3. Odesłać paczkę na adres:

Sklep "Szewczyk"
ul. Rynek 31
64-100 Leszno