REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SZEWCZYKOBUWIE.PL

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w szczególności zasady zawierania umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu, zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
2. Wszystkie towary znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta minimalnych wymagań technicznych:
- Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu.
- Przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies.
- Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

II. DEFINICJE

1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w Sklepie.
2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu Internetowego szewczykobuwie.pl.
4. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem szewczykobuwie.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym.
6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy "Janbut" Sp.J. Beata Jankowska, Damian Jankowski, ul. Rynek 31, 64-110 Leszno, NIP: 697-19-79-573 a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
9. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

III. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną obuwia za pośrednictwem sieci Internet.
2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie jest akceptacja niniejszego Regulaminu, która stanowi jednocześnie oświadczenie woli Klienta.
3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca na stronie produktu w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta.
4. Na każdy sprzedany Towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT, zgodnie z życzeniem Klienta.
5. Wszelkie płatności związane z realizacją Zamówienia są dokonywane w polskich złotych (PLN).
6. Każdy zakupiony Towar jest fabrycznie nowy, wolny od wad i objęty gwarancją producenta, jeżeli taka została udzielona.

IV. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

1. Aby złożyć Zamówienie, Klient musi wypełnić formularz zamówienia dostępny na stronie Sklepu, podając niezbędne dane osobowe i adresowe.
2. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie jego złożenia na podany adres e-mail. Potwierdzenie to stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty przez Sklep.
3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sklep.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w przypadku podania przez Klienta nieprawdziwych lub niekompletnych danych, braku dostępności Towaru lub innych ważnych przyczyn.

V. DOSTAWA I ODBIÓR TOWARU

1. Dostawa Towarów odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Klient może wybrać jedną z dostępnych form dostawy, takich jak przesyłka kurierska, dostawa do paczkomatu lub odbiór osobisty w siedzibie firmy.
3. Koszt dostawy jest każdorazowo wskazany w procesie składania Zamówienia i zależy od wybranej formy dostawy oraz wartości zamówienia.
4. Termin realizacji Zamówienia wynosi zazwyczaj 1-2 dni robocze od momentu zaksięgowania płatności na koncie Sklepu, chyba że uzgodniono inaczej.
5. W przypadku odbioru osobistego, Klient jest informowany o gotowości Towaru do odbioru drogą mailową lub telefoniczną.

VI. PŁATNOŚCI

1. Klient może wybrać jedną z dostępnych metod płatności, takich jak płatność przy odbiorze, przelew tradycyjny na konto bankowe lub płatność elektroniczna za pośrednictwem Przelewy24.
2. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności na numer konta podany przez Sklep. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
3. Jeżeli płatność nie zostanie dokonana w ciągu 3 dni roboczych od złożenia Zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia.

VII. REKLAMACJE I ZWROTY

1. Klient ma prawo do reklamacji zakupionego Towaru w przypadku stwierdzenia wad fabrycznych lub niezgodności z Umową sprzedaży.
2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: 19szewczyk99@wp.pl lub listownie na adres Sklepu.
3. Zwrot Towaru możliwy jest w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia Towaru do Klienta. Warunkiem zwrotu jest nienaruszony stan Towaru oraz oryginalne opakowanie.
4. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania.

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z RODO.
2. Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
3. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności, dostępnej na stronie Sklepu.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu i może być w każdej chwili pobrany, zapisany lub wydrukowany przez Klienta.
2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiany w przepisach prawa lub zmiany w sposobie prowadzenia działalności.
3. Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe dla siedziby Administratora.